شرکت سیکابتن پارسیان

مهم نیست که در انجام کارهایتان، اداره امور شغلی و یا زندگی تان چقدر خوب عمل می کنید، چرا که بحران ها ناگریز رخ می دهند. ومشکلات ناگهانی اگر که به آن ها اجازه دهید می توانند به مصیبت هایی کامل و تمام عیار تبدیل شوند. به همین دلیل است که شما به لحظه عمل نیاز دارید.لحظه عمل نظامی تجربه شده است برای تحت کنترل در آوردن مشکلات ، وقتی که دانش  ومهارت تان به بن بست می رسد.

برایان تریسی که یکی از برجسته ترین متخصصان در زمینه موفقیت شخصی و شغلی است، تکنیک ها واقدامات ضربتی قدرتمندی را ارئه می دهد که به شما کمک می کنند همچنان برآنچه که بیشتر اهمیت را دارد، منمرکز بمانید و حتی در شرایطی که اکثر مردم در آن از پای می افتند، همواره بدرخشید.

در زندگی شخصی و شغلی کارها به ندرت دقیقا طبق برنامه ریزی پیش می روند. ممکن است شما نحوه عبور از دست اندازهای کوچک را بدانید، اما می دانید با بحران های تمام عیار،بحران هایی که توانایی یک شرکت یا از کنترل خارج کردن زندگی شخصی تان را دارند، چگونه باید مقابله کنید؟

لحظه بحران مجمو عه ای  از راهکارهای تجربه شده، عملی و قابل استفاده را ارائه می دهد که به کمک آن ها می توانید برهر مشکل که چه در کار، چه در خانه و چه در هر جای دیگری در زندگی بر سر راه تان قرار می گیرد فائق آیید.

برایان تریسی کارشناس موفقیت درکتابی قابل فهم، مختصر و مفید،انگیزه، راهکارها و اعتماد به نفس کافی برای شکستن شاخ مشکلات سخت پیش بینی نشده و حل سریع، قاطع و کامل آن ها را در اختیار شما قرار می دهد.

لحظه بحران بیست و یک شیوه اثبات شده تریسی را بیان می کند.

بیست و یک شیوه برای:

-به دست گرفتن کنترل اوضاع

-خط آرامش و منطقی بودن حتی در یک بحران

-برقراری ارتباط روشن،مداوم و مقتدر با افراد مهم اطراف تان (مهارتی که می تواند تعیین کننده شکست یا موفقیت یاشد)

-شناسایی و از میان برداشتن تمامی موانع موجود بر سر راه حل مشکل

-مقابله موثرتر با مشکلات از طریق برخوردی حساب شده با آن ها، نه برخوردی احساسی و تصادفی، کاری که اکثر مردم انجام می دهند.

-ایجاد شهامتی تزلزل ناپذیر و اعتماد به نفسی فوق العاده زیاد.

-پدید آوردن جریان گردش پولی وقتی که بحران ماهیت مالی دارد.

-تمرکز و توجه کامل بر مشتریان،بدون اهمیت به اینکه شرایط چقدر هولناک و مخاطره امیز به نظر می رسد.

-متوفق ساختن خسارت در موقع لزوم و صرفه جویی در وقت و هزینه در بلندمدت.

گاهی اوقات ، حوادث به گونه ای رقم می خورند کعه دانش و مهارت انسان به بن بست رسیده و دچار چالش می شوند. این امری گریز ناپذیر است. مقابله با یک بحران ارائه می شود، شما از اعتماد به نفس و مهارت های لازم برای رویارویی با هر آنچه که بر سر راه تان قرار می گیرد برخوردار می شوید و در نظر همگان فردی خواهید بود که علی رغم فشارها و مشکلات، قدرت و اراده زیادی دارد.

برایان تریسی یکی از برترین سخنرانان دنیا و یکی از مشاورین مهم در زمینه موفقیت شخصی و شغلی به شمار می رود که طی ربع قرن گذشته بیش از دو میلیون نفر را تعلیم داده است.

شرکت تجاری بین المللی برایان تریسی که در سن دیگو واقع است، دارای اعضای وابسته ای در سراسر آمریکا و ۳۱ کشور دیگراست.

سیکابتن پارسیان تولید کننده محصولات شیمیایی صنعت ساختمان در ایران .

انواع روان کننده ها. ملات تعمیراتی. چسب های پودری کاشی . آنتیک.آجر.ژل میکروسیلیس. چسب کاشت میلگرد. روغن قالب. آبند کننده های پلیمری. گروت. کف پوش سخت سیمانی. پودر بندکشی. ضدیخ بتن.چسب بتن لاتکس و باند. و…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *